CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Nominacja do Liebster Award!! 2 już :D

Hejo!! <3
 
No, no, no.. <3 <3
Paula to kolejny raz od Ciebie, dziękuje !! :* :*

Ja nominuje!!
1. http://no-control-harry-styles-ff.blogspot.com/
2. http://one-direction-imaginy-naat-i-snickers.blogspot.com/

Pytania i odpowiedzi.. :
1.Dlaczego założyłaś bloga ?
Dlatego, że miałam pomysł na FF, i tak wyszło że założyłam :)

2.Ulubione blogi z ff ?

No Control.. :) 

3.LS czy ES ?

Żadne, szczęście chłopaków najważniejsze :)

4.Ulubiona piosenka chłopaków i nie chłopaków ?

Ulubiona piosenka 1D to, 'Little Things' i 'You & I' <3 A nie chłopaków to chyba 'Amnesia' - 5 Seconds of Summer.

5.Wierzysz w magię ?

Hmm.. Nie wiem.. Zależy o jaką magie chodzi.. :) 

6.Co myślisz o gejach, lesbijkach ? 

Nic, jestem tolerancyjna.. Nie ważne z kim człowiek jest szczęśliwy, ważne że w ogóle jest!

Moje pytania do nominowanych:
1. Skąd czerpiesz pomysły na imaginy/opowiadania?
2. Ile masz lat?
3. Ulubiona piosenka?
4. Twoje marzenia?
5. Masz TT? IG? SNAPA?
6. Inspirujący cytat?

...

Jeszcze raz dziekuje :* !!!!!!!!!!!!!



Naat

1 komentarz: